הנחיות לאחר הברית

לאחר הברית:

כל התקשורת לאחר הברית היא אך ורק אלי ל- 050-6166666  בכל שעה שהיא !!!
הטיפול: בהחלפת החיתול הראשונה והשניה  לאחר הברית יש לנקות את התינוק במפיות לחות ולשמן היטב(כפי שנדגים לכם ), את אזור הברית והטיטול בשמן. עדיין לא לשטוף !!!.
החל מההחלפה של השעה 20.00 ובכל החלפה במשך 10 ימים, שוטפים את מקום הברית במים זורמים פושרים, מסבנים היטב את המקום עם היד וסבון תינוקות. (בלי סקוטש), ממש לגעת במקום.                   לאחר השטיפה, משמנים את הטיטול ומקום הברית בשמן  למשך 10 ימים, בכל החלפת טיטול. עדיף להשתמש בשמן טבעי כמו: שמן שקדים, נבט  חיטה, קלנדולה , וכו'. למי שמשתמש בשמן תינוקות :להפסיק אחרי 24 שעות ולמרוח לאחר מכן קרם על הטיטול למשך 10 ימים למניעת הדבקות הטיטול אל החתך.. אמבטיה מותר חפשי כבר למחרת הברית.

במקרה שהטיטול נדבק, לא למשוך !!! יש לאפשר לזרם המים להפיל את הטיטול, ואז לשמן ולחתל.

מהלך: תינוקות רבים מגיבים ביום הברית בשעות שינה ארוכות, ובמיעוט אכילה, זו תגובה תקינה תהנו מכל רגע של שקט !!! וזאת למרות שבברית אני טובל את המוצץ בתירוש ולא ביין. במהלך הערב והלילה ישוב לאכול כרגיל. תינוק שמדלג לחלוטין על ארוחה, ומסרב בכלל לאכול ??צלצלו אלי !!.

על החיתולים הראשונים יופיעו כתמי דם עד קוטר 3 ס"מ, כתמים אלה ייעלמו תוך יום-יומיים. לעתים עלול להופיע דימום קל בהחלפת הטיטולים הראשונים. ואז יש לשמן את מקום הברית בכמות רבה, לסגור את הטיטול, להביט שוב כעבור 20 דקות, ולהודיע לי !!!

אם לאחר 20 דקות הטפטוף נמשך-הדבר מחייב טיפול , התקשרו אלי לנייד : 050-6166666 .

חבישה: השארת חבישה תלויה בכמות הדימום. בדרך כלל אינני משאיר תחבושת.
אם השארתי חבישה, אין להורידה! היא עשויה מקלטוסטט (חומר חדשני) הנמס בעצמו, והיא תיפול מעצמה תוך שעות עד 4 ימים. הטיפול יכלול ביום הראשון עד השעה 20.00 נקיון במגבונים לחים+שימון בהחלפות הראשונות, והחל מהשעה 20.00 , שטיפה של מקום הברית ושימון. במידה והחבישה  מתחילה להשתחרר כדאי לגזור את העודף שהשתחרר.

צער המילה: הבכי עקב המילה לא ימשך בד"כ יותר מ-24 שעות. ניתן לתת לכאבים סירופ אקמולי לילדים עד 3 מ"ל כל 6 שעות, סה"כ עד 3 פעמים.
ביום שלאחר הברית תופיע שכבה לבנה-צהובה של הפרשה הנקראת פיברין, היא מצפה כל מקום שבו יש חסר עור. שכבה זו איננה זהום, ונעלמת כעבור 10-14 יום.

עליית חום מעל 38 מחייבת לצלצל אלי!!!

העטרה עצמה תמיד מאד אדומה ומעט נפוחה, מסביבה נוצר מעין "צמיג" עור נפוח,שאינו סימטרי!!!!  ,גוון העטרה יכול להיות כחלחל (יותר כאשר קריר). כל התופעות שמניתי תעלמנה בעצמן תוך ששה חודשים.

כתם כהה יתכן ויופיע במקום ההזרקה המקומית בבסיס הפין לעיתים הכתם נראה על שק האשכים הדבר תקין והכתם יעלם במשך שבועיים. הקפידו לנקות היטב את כל קפלי העור וזאת ע"י מתיחת העור לכוון הגוף ניקוי ההפרשות ושיירי המשחה המצטברת בין הקפלים. מנעו הדבקות העור אל העטרה.יש ספק ??? בואו אלי. דימום קל שמופיע מספר ימים ש…"הכל כבר היה בסדר" נובע מהדבקות של הטיטול לפצע ומשיכתו. והוא שכיח מאד, שפכו שוב הרבה שמן על הטיטול ל 24 שעות הכתמים יעלמו.

כל השאלות לאחר הברית:
לד"ר גונן: 050-616-6666          ביקורות במרפאה לבוגרינו ללא הגבלה וללא תשלום.